"What the fuck!"

Hemma i gen efter mitt ryggpass. Vädret suger fortfarande, jag vet- jag är ingen liten "solstråle". Söker ni en sådan? Läs en annan blogg! Anna Hibbs kanske?  Blondinbellas? Linda Rosings, eller någon annan som inte kan skriva... Då blir det inte så komplicerat i alla fall och mångbottnat.

Jag känner mig "testo" och förbannad! Fuck! Får inte den "responsen" jag har rätt till av min omgivning. Det suger! varför, vad har jag gjort för fel? Är jag en dålig person, en dålig medmänniska, en dålig vän?

Trött på att vara "Mrs sweet"... Nog med det! Jag är bara frustrerad, det går över. Öppnade en flaska "Chapell Hill"  (billigt men inte helt fel blask) och tycker att det helt klart är befogat. Det regnar, blåser och omgivningen (inte alla såklart) kukar ur. Måste supa till lite och "rensa kroppen" något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0