200 kalorier per dag

Sjukt!? Jag har träningsvärk efter att bara ha promenerat. Det varslar om hur otränad jag måste vara efter att ha legat sjuk om jag " chockar " kroppen genom att bara gå. Ja ja, då är det väl så.

Jag har precis ätit min frukost bestående av Kellogs special K. Lite fattigt men jag har ingen aptit idag. Jag ska göra lite kaffe och sedan ta en promenad för att hämta ett paket som har landat på en ICA affär i mitt område som för mig är okänd?  Jag får göra lite detektivarbete så hittar jag nog den.

I dagens Aftonblad är det " Stor Robinson special " och eftersom jag själv var deltagare 2005 så var jag givetvis tvungen att köpa tidningen. Tydligen så tillhör jag en grupp av 155 personer som har medverkat i såpan. Det är altså inte fler?
Tillvaron var verkligen så tuff som det verkar på TV. Och det var framförallt skit tråkigt att sitta på den där ön utan vare sig kommunikationsmedel eller familj och vänner. Det var väldigt lite aktiv TV tid procentuellt sett på ett dygn.

Jag tror att vårt kaloriintag låg runt 200 kalorier per dag utan varken under- eller överdrift. Det är samma energimängd som man får av att dricka två glas vitt vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0