Aktiv söndag

Min söndag blev inte riktigt som jag hade planerat från början. Ambitionen att bara isolera mig med min bok var fin men planen höll inte hela vägen.

Det blev en rätt social dag trots allt med många intressanta samtal och jag uppfattar det som att det är många som befinner sig i rätt så livsomvälvande skeden just nu. Det sker stora förändringar i min sociala krets har jag insett. Både då det kommer till relationer ( många separerar ) och till jobbfronten. " The earth is moving "

Klockan är mycket och jag ska SNART sova. Det känns som om jag måste skärpa mig denna vecka med mina åtaganden. Det är dags att strama åt tyglarna. Men innan jag lägger mig tänkte jag måla en liten stund. Det är avslappnande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0