Bra och prisvärda produkter från Apoteket

Jag åkte tunnelbana  i morse till jobbet och jag måste säga att jag förundras över kvinnor som sminkar sig på tuben. Egentligen inget fel i det men själv skulle jag aldrig sitta och lägga på mascara med en liten fickspegel som guide- med publik dessutom! Personligen tycker jag att den " ritualen " är lite intim. Jag köper det faktum att man inte alltid hinner med sig själv på morgonen... Sådana dagar  brukar jag fixa till mig snabbt på toaletten på jobbet. Men det kanske inte funkar för alla? 

Jag har gått från att köpa dyra hudvårdsprodukter från leverantörer som t. ex; Lancome, D´cleor och Dermalogica,  som prismässigt ligger någonstans mellan 300 - 500 kr per burk/tub till att istället köpa Apotekets produkter. Nu använder jag Apotekets fuktcreme och även en bronzgel som ger endast fukt. Dessa produkter är både dryga och billiga och ligger någonstans mellan 60 - 80 kr. Det är en liten prisskillnad om man uttrycker sig milt:)

 Jag tycker att det känns rätt onödigt att betala en massa extra hundralappar för att nära stora varumärken i dessa kärva tider. Det är onödig lyxkonsumtion enligt mig. Min mamma skulle garanterat hålla med:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0