Chokladharen skulle lika gärna numera kunna vara en chokladkatt, typ!

Jag fick en chokladkanin- eller chokladhare, eftersom det snart är påsk av en av mina favorit kollegor. Av mycket interna skäl så brukar han skämtsamt kalla mig för "mamma" och jag titulerar honom min son. Det är tre års åldersskillnad så jag har en väldigt vuxen son och han en mycket ung mamma:)

Han gav mig alltså denna gåva och motiverade med att " han hade en sån snäll mamma". Jag satt och tittade länge och väl på den där chokladtingesten i  blankt färggrant foliepapper innan jag bestämde mig för att smaka en bit. Det resulterade i att jag åt upp öronen på den så nu är den öronlös. Faktiskt så är den inte lika självklar som hare utan öron. Den skulle lika gärna kunna vara en chokladkatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0