Dagens bästa

Före detta bloggerskan Micaela Moreno vann Stockholmspriset för bästa blogg " Smeten " som hon tidigare skrev på Stureplan.se. Den är avlivad nu. Inte Micaela utan bloggen:) Micaela är numera modellbokare på Zapmodels och tydligen även min överman i bloggosfären. Jag hade ingen aning om att Micaela bloggade:) Nu hyr hon ut människor istället och det gör hon mer bravur.

Självklart var jag tvungen att surfa in " i smeten " och spana in vad hon hade skrivit om. Jag hittade det här inlägget och tycker att det är det roligaste idag:

" När du beställer in en hamburgertallrik med extra allt vet du redan innan att du kommer ångra dig efteråt. Men det skiter du i för du är lite bakis. Och så tar du ju faktiskt en Cola light till den också. När du har ätit färdigt tittar du ner på tallriken med avsmak och tänker ”fy fan vad onödigt. Och så jävla gott var det inte. Gud vad jag ångrar mig nu.”

Man kan säga att hamburgertallrik är matens motsvarighet på ett one-night-stand. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0