" En ny hårfärg, rakade ben samt armhålor och en massa brun utan sol senare ",

" En ny hårfärg, rakade ben samt armhålor och en massa brun utan sol senare ", sitter jag i min säng och är redo för ett nytt försök till att möta John Blund. Galet, klockan är snart tre på morgonen och jag kommer att vara helt färdig i morgon. Så här går det då jag inte har tränat på ett tag:(

Det skapar disharmoni i hela mitt väsen och kroppen är spänd som en fiolsträng. Det ska det bli ändring på denna vecka. Jag lovar! Man mår bra av lite rutiner och det är bara nu på sitone ( vi snackar 7 - 10 dagar ) som jag har fallit av banan. Då man misslyckas finns det bara en sak att göra; att resa sig upp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0