Ett fyrverkeri av vitaminer

Jag märker att magsäcken har dragit ihop sig under helgen då jag har ätit väldigt lite. Jag har av olika skäl inte haft någon direkt aptit. Om jag har " grubblerier " att smälta så är det först och främst aptiten som ryker. Jag brukar skämtsamt säga att jag blir jävligt snygg då jag är olycklig:) Jag fullkomligt rasar i vikt så fort jag inte är i balans.

Nu åt jag precis en råkostsallad till lunch och jag blev verkligen proppmätt på bara den. Så mätt, som idag, brukar jag vanligtvis inte bli. Man känner verkligen hur nyttigt det är med linser, kikärtor, valnötter, groddar, avocado, svarta bönor, spenat, persilja, tomat, gurka och isbergssallad - ett fyrverkeri av vitaminer och en riktig näringsbomb.

Jag vägde mig i morse för första gången på evigheter. Jag väger 64, 5 kg ( 174 cm ) och jag borde gå ner till precis 60. Det är lagomt, varken mer eller mindre... Jag trivs bra med mig själv då vågen pekar på 60 och då sitter mina kläder väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0