Fortfarande förvånad över att det är måndag

Väl hemma och tvättar efter en typisk måndag. Jag är fortfarande förvånad över att det faktiskt ÄR måndag;) Jag hade lyxen att träffa min underbara väninna Kristina direkt efter jobbet. Vi tog en lång promenad och pratade om allt som hade hänt sedan sist. Det vill inte säga lite, på gott och ont. Vi är båda två extrema personligheter med djupa dalar och toppar. Målsättningen är väl att hitta något mellannivå men det går sådär tycker jag.

Nu sitter jag och väntar ut tvätten så att jag kan få ta mig till gymmet. Det känns som om jag verkligen borde träna idag.  Jag är lite trött efter att ha sovit illa i natt men lite lätt motion har ingen dött av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0