Glöm inte att värma upp inför TV spel

Jag ansåg att vi behövde "liva upp" stämningen en smula på kontoret och arrangerade ett after work som jag kallade "Chill";  Kom och chilla med mig i receptionen, stod det på inbjudningen eftersom jag hade köpt ett chardonnay som heter Chill Out.
Alla kom (som var på plats) och jag spelade musik och vi hade jätte trevligt:-)

Emma (en annan favorit i gänget) beklagade sig, med glimten i ögat dock, att hon hade sträckt sig i axeln då hon spelade TV spel. "Hon hade glömt att stretcha innan", ha ha! Hon är ett levande bevis på att " Wii Sports" (boxning) inte är helt riskfritt.
Med andra ord, glöm inte att värma upp innan ni spelar TV spel och för allt i världen- kom ihåg att stretcha efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0