Hälsopedagog

Jag funderar på att börja studera på " ålderns höst " för att skapa mig en mer substanstiell plattform att utgå från. Jag har gått den långa och brokiga vägen för att nå mina mål. Det har väl funkat hyfsat fram tills nu men i och med global ekonomisk kris, känns det som att lite mer dokumentation på papper inte vore så dumt...

 Man vill ju helst slippa att känna sig utsatt och konstant beroende av omständigheter samt ett upparbetat kontaktnät. Det skapar ju en geografisk bundenhet som inte är särskilt fördelaktig. Hursomhelst, så har jag bestämt mig för att läsa till Hälsopedagog. Det tror jag kan vara ett yrke som kommer att passa mig som handen i handsken.

 Beslutsamt letade upp mina gamla gymnasiebetyg för att se vilken slags behörighet jag har och det ser ut som det kommer att funka hela vägen:) Jag var hyfsat framgångsrik som student och gick ut med ca 4,0 i snitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0