Han är väldigt trovärdig i rollen som sig själv

Väl hemma efter en mycket oförväntad vändning på kvällen, men bra! Jag dröjde mig kvar på kontoret enbart för att jag var omotiverad att ta mig hem. Jag hade absolut inga som helst planer för denna onsdags kväll.
Plötsligt kom min kollega förbi med biobiljetter till Jean Claude Van Dammes nya rulle som faktiskt har fått väldigt bra kritik. Nu i efterhand förstår jag varför och jag kan helhjärtat rekommendera er att se den.

Jag är helt övertygad om att det har varit (precis som han beskriver själv i filmen) en språkbarriär som har gjort att han har blivit placerad i ett "kampsports-stora muskler-hunk" fack tfram tills nu. Nu är han 47 år och får för första gången tillfället att uttrycka sig på sitt modersmål som är franska. Och det gör han med bravur! Han är väldigt trovärdig i rollen som sig själv...

Efter bion åt vi på en Vietnamesisk restaurang i mitt kvarter och hade jätte trevliga samtal och maten var både lätt och god. Jag höll mig till GI menyn åter igen och valde grillade jätte räkor på spett med jordnötssås och hoppade över riset som serverades till. Perfekt kvällsmat faktiskt! Nu ska jag koka lite kaffe och fortsätta att måla djur. Sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0