"hardcore"

I dag skiner solen vackert:) Genast blir man lite lättare om hjärtat. Att man är så styrd av vädret... Men det är man ju, svårt att komma ifrån.

Det blev grillad kyckling till lunch och sallad. En riktig GI lunch med andra ord. Jag tänkte från och med i kväll endast dricka proteinsmoothie som kvällsmål inför min kommande bikiniplåtning på Mallis nästa helg.

 Ska man bli fotograferad i bikini vill man ju gärna "tighta till sig". Min kollega sa att hon känner ångest redan nu för att visa sig i bikini i sommar på den offentliga stranden. Och vi var rörande överens om att ingen av oss har lust att behöva gömma sig i vassen i sommar. Och vid hennes hus med sjötomt så är vassen nedklippt så det försvårar själva " gömma sig- momentet"...  men att behöva visa sig i bikini redan nästa helg inför ett fototeam, det är " hardcore"!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej, jag läser din blogg varje dag och tycker den är jätte inspirerande!! Du vet ju väldigt mycket om träning och kost och tänkte höra med dig lite om vad du har för uppfattning/kunskap om att utesluta kolhydrater? Jag har dietat innan och självklart dragit ner på kolhydraterna men inte för mycket då jag tränat mycket och känt att kroppen behövt detta, men jag tränar inte lika mycket längre. Vad tror du om att köra på GI och morgon promenad och även kväll, mina vänner säger att jag komemr bli slapp och hängig i min kropp :/ jag väger 62kg nu och vill verkligen komma ner till 55 till sommaren, (är 1,65lång) Jätte tacksam för tips :) /Rebecca

2009-03-26 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0