Helheten

Jag kände att mitt ansikte är i akut behov av en rejäl uppfräschning inför våren. Jag ringde in en akuttid till världens bästa skönhetssalong Helheten för att boka tid för en ansiktsbehandling:

Ansiktsbehandlingar

Vi tar hand om dig från topp till tå, med våra avslappnande ansiktsbehandlingar som vi anpassar efter just din hud typ på bästa sätt. Vi fäster lika stor vikt vid alla behandlingar, såväl för män som för kvinnor.

Ansiktsbehandling, 90 min
Vi börjar med att rengöra ditt ansikte, därefter får du ligga i en ånga som mjukar upp och desinficerar. Du får en portömmning och vi tar bort eventuella milier och plockar ögonbrynen. Därpå följer en skön maskinell peeling och mask anpassad efter just din hudtyp. Behandlingen avslutas med en skön massage över axlar och decolltagé samt ansiktsmassage eller lymfdränage.

Personligen valde jag MURADS AHA behandling, 60 min ink portömmning: 735 kr

HELHETEN
Kölnagatan 20, Södra Hammarby Sjöstad Tel: 08 615 28 29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0