Hetare kropp nu!

Klockan har passerat midnatt och jag förutsätter att de flesta av er är ute på stan, på middag eller fest hemma hos någon vän, bekant eller håller middag hemma hos er själva... Själv är jag hemma. Ensam. Ska absolut inte spela martyr för det är helt och hållet mitt eget val. Jag var bara inte upplagd för att vara bland en massa folk denna lördagsafton. Tvärtom, det kan vara skönt vissa gånger att bara vara med sig själv. Det är nödvändigt.

Min bror är i stan och hälsar på. Det var verkligen inte igår! Tror det var närmare två år sedan han var här sist. han bor nämligen i London och vi ses alldeldes för sällan. Tyvärr! Jag hade velat träffat honom mer ofta och gärna dagligen om jag hade fått välja. Just denna helg är det fokus på grabbarna och jag tog en taxi förbi och sa " hej ". Vi ska ses lite mer privat i morgon innan han åker tillbaka till metropolen London.

Jag köpte med mig en Cosmopolitan med mig hem. Mest på grund av att det erbjöds hela 30 sidor med träningstips: " HETARE KROPP NU! 30 träningssidor för ditt livs form. " Passar ju bra som inspirationsunderlag för denna blogg med namnet LIVSFORM:) Det är ju inte var dag som jag sprudlar av inspiration att skriva om träning & hälsa och det är oumbärligt med influenser från olika håll. Mitt eget liv är inte alltid så exeptionellt intressant som jag ibland skulle önska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0