Idag har jag äntligen kört ett bra och hårt träningspass!

Idag har jag äntligen kört ett bra och hårt träningspass!

Efter några sammanhängande dagar av " lättja " så fick jag tummen ur röven. Jag körde 45 intensiva minutrar på Stepmaskinen och sedan armhävningar, utsida axel och olika magövningar. Shit! Det var skönt kan jag lova er:)
Då jag hade duschat och klätt om så kände jag mig nästan positiv.

Jag åkte förbi min gamla adress på Östermalm och hämtade min stackars bortglömda blomma och tog sedan tuben hem. Eftersom jag hade tränat så var jag hungrig som en varg och det fick bli ägg och makrills smörgåsar ( hårt bröd ).
Det ser kanske inte särskilt gott ut men det ÄR faktiskt det:)

Självklart kompletterade jag med 2 CLA tabletter samt en mulivitamin. Det enda som saknades var grönsaker som inte bör underskattas.

Nu ska jag bege mig iväg till Shurgard och hämta mitt lås för att sedan släntra förbi Coop och fylla på mina ekande tomma skafferier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0