Morgongymnastik serverat på tallrik

Jag vaknade bokstavligen med tuppen i dag, klockan var inte ens sju!  Istället för att ligga kvar och dra mig steg jag upp och tvättade håret, filade fötterna, rakade diverese kroppsdelar, betalade räkningar, städade och lagade frukost som blev havergrynsgröt , proteindrink och kaffe. Man står sig bra på havregrynsgröt eftersom det är långsamma kolhydrater och bra kostfibrer. Magen får lite att jobba med!; "Morgongymnastik för magen", blev det serverat på tallrik;-)

Jag upptäckte precis den kända DJ:n Armin Van Buuren (har såklart hört hans låtar förr) men visste otroligt nog inte att det var HANS mixar) och har laddat ner en massa bra träningsmusik:-) Ni kanske känner igen " In and out of love", featuring Sharon den Adel? Så himla BRA:-)

Nu ska jag ta en lång morgonpromenad från söder till Haga Norra för att kika på en lägenhet. Det ska bli underbart att gå men ny musik i lurarna. Jag höll på att spy på den förra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0