Me goes indian stylish

Det är svårt att undvika den sofistikerade "indiantreden" i vår med fransar, flätor, mocka, pannband och fjädrar. Personligen har jag ALLTID förespråkat den trenden och det känns bara som att jag faller in i gamla upptrampade spår då jag anammar den influensen- tillsammans med alla andra. Det går mig lite emot att vara så konventionell. 

Lindex tillhör inte min favorit modekedja eftersom att jag tycker att deras kläder känns lite väl tantiga för mig som person. Men i bland, som i dag, hittar jag små guldkorn och slår till! Jag köpte ett jätte fint halsband med fjädrar, turkosa stenar och lång guldkedja. De hade en liknande i sitt sortiment som har utgått, vilket hade läderrem istället för den traditionella kedjan.
Jag missade det då men är minst lika nöjd med mitt fynd som jag gjorde i dag:-) "Me goes Indian stylish!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0