" Par i hiss "

Min bokare ringde med info om fredagens plåtning en Stockholms större gallerior. Det ska produceras en massa reklamskyltar för köpcentret och det första budet var att jag skulle få rollen som " mamma ", vilket jag blev stolt över. Jag tycker det är fint att vara mamma och eftersom jag inte har haft turen att vara mamma i verkliga livet vid snart 35 års ålder så kan jag ju få vara det åtminstone på bild... 

Nu var rollsättningen ompositionerad och jag skulle plötsligt vara " snygg tjej tillsammans med en snygg kille i en hiss " . Då jag faktiskt lite besviket undrade om varför så sa min bokare att kunden ansåg att jag passade bättre som " Östermalmstjej " än som mamma. Trist! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0