shit, vad tänker tanten med?

I dag fyllde min arbetsgivare Ola år och vi firade honom på kontoret med tårta och sång. Efter jobbet tog jag mig till Zara och köpte ett par shorts. Entusiastiskt kan man tycka i denna snöyra som var idag. Men eventuellt ska jag fota på Mallis nästa helg och då kan de komma till användning;-) Får defenetivt besked under morgondagen... Håll tummarna snälla!

Då jag flyttade gick alla mina vinglas sönder i flytten. IKEA är det välsignade varuhuset då det kommer till " kris- shopping" av husgeråd. Dessutom är det inte fel med varmkorv för 5 kr styck. Självklart  med tanke på priset, innebär det att korven inte innehåller särskilt bra ämnen. Det är mest bukfylla - men gott!
Jag åt två som "återhämtning" efter persen att ha släpat sig runt varuhuset på seneftermiddagen. faktiskt  var  det helt ok just idag eftersom jag hade trevligt sällskap. Men andra gånger är kan det vara ett litet helvete att handla på IKEA , med en massa gnälliga trötta ungar som skriker och stressade föräldrar som bråkar med varandra.

Kvällen avrundades med kycklingwook framför " Den rätte för Rosing " som är så pinsamt att man knappt kan se programmet. Fattar inte killarna som dejtar i TV att de gör bort sig totalt? Nu är det två killar kvar i "showen". En liten knatte som bara är nitton och en annan som är tre år äldre och även han bara barnet. Det är alltså 16 års åldersskillnad respektive 13 år mellan Linda (35 år) och de båda BARNEN. Shit, vad tänker tanten med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0