Ska du hem och hetsäta för att spy sen?

Det är alltid lika spännande att se resultatet av ett fotojobb. Idag fick jag katalogen från Golfstore som vi fotade i december 2008 i Gran Canaria. Vi var ett riktigt skönt gäng som jobbade tillsammans en vecka i spanien och vi hade verkligen jätte roligt tillsammans. Det syns på bilderna att vi hade kemi:)

Köpte Dinkelvete flingor ( puffar ) på Konsum som jag tänkte äta som kvällsmål. Det stod en tjej brevid mig i kassan som bara köpte skit; kladdkaka, godis och wienerbröd. " Ska du hem och hetsäta för att sedan spy sen ?", tänkte jag tyst för mig själv...

Jag har även bunkrat upp med mer färg och i kväll tänkert jag måla en stor Arapapegoja på ovansidan på min byrå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0