Thank god it´s monday;-)

I morse " spände jag musklerna " då larmet dånade ( som jag upplevde det ) och steg upp - i tid. För en gång skull lyckades jag låta bli att snooza tills då jag blir tvungen att springa i panik till tunnelbanan. Jag har varit så trött under perioden då jag har varit dålig. Det är aldrig skönt att börja dagen med stress och inte bra för hjärtat heller.

Istället tvingade jag mig upp, trots att kroppen kved av motsträvighet, duschade varmt och klädde på mig " blåstället ".
Det var så skönt att promenera till jobbet och jag kom med en minuts marginal i tid.

Jag har på mig en ljusblå skjorta/blus idag och tydligen är det min färg. Två personer givit mig komplimanger för att jag är " så fin idag " :) Då blir man glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0