Vilken mirakelcreme hjälper mot för lite sömn?

Då jag i natt tillslut kröp ihop i fosterställning, med täcket över huvudet för att sova så var in sista tanke: " Vilken lyx att bara sova så länge jag vill med mobiltelefonen avstängd. "  Mmmm, yeh right!, det hade det väl varit om jag inte vaknat av mig själv klockan 07.30, sätter på mobilen och INGEN har ens försökt att nå mig under natten.

Jag vankar ut i badrummet för att kissa och ser en trött och ful kärring i badrumsspegeln. Den där jäkla ansiktscremen hjälpte inte särskilt mycket. Men vilken mirakelcreme hjälper om man endast har sovit 4 timmar?  Hemorrojdsalva kanske? Min frisör berättade för mig att kvinnor över en viss ålder gärna klipper av sig håret för att ansiktet börjar hänga. De tror att helhetsintrycket ska bli mer " uppstramat ". Som om det skule hjälpa?! Roligt! Det var svaret på fenomenet " tantfrisyr ":)

Jag måste försöka att somna om snabbare än kvickt! Jag skulle så gärna vilja återgå till den där drömmen jag vaknade ur... Vad det var jag nu hade vävt ihop? Men jag minns det som ett välbefinnande hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0