Varför pressa sig?

Jag har bestämt mig nu. Jag tar en vilodag idag eftersom jag faktiskt inte alls känner för att träna. Varför pressa sig då?
Istället sprudlar jag av kreativ energi och skaparlust och jag ser verkligen fram emot att få fatta penslarna i dag. Med andra ord så ska jag träna min artistiska ådra istället. 

Mitt träningsschema för denna vecka blir då följande:

måndag: vilodag
tisdag: 45 min kondition och styrka
onsdag: 60 min kondition
torsdag: vilodag + 90 min promenad
fredag: morgonpromenad, styrka ( allround )
lördag: löpning
sön: löpning

Nästa vecka ska jag optimera styrketräningen. Denna vecka kommer att betonas av lite väl mycket konditionsträning. En balans är bäst!

Nu ska jag köpa nytt proteinpulver på Budo - och Fitness butiken på Sveavägen. Mitt gamla tog slut igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0