"Deffat"?

Solen skiner som aldrig förr! Jag hade en väldigt trevlig Sushi lunch med min kompis Anders Hellqvist som är mycket anlitad PT på Delta gym och numera min granne. Han hade sin lilla 8 månaders valp Esther (min farmor hette Esther) med sig och jag hade givetvis min trogne vapendragare Elvis med mig. Han är alltid med, precis som det ska vara om man har valt att skaffa hund. Esther var först lite rädd för "bufflige" Elvis men sen gick det bra. I skrivandets stund ligger han och snarkar (bokstavligen) under mitt skrivbord...

Anders frågade om jag hade "deffat", vilket många har frågat på sistone... Jag borde kanske ställa mig på vågen gå upp till bevis? Jag väger mig så sällan och jag skulle tippa på att visaren landar på 62-64 kg? Det kan vara mer och det kan mycket väl vara mindre... 

Klockan sexton har jag ett möte med min bokare på Zap. Jag måste hem till min lägenhet innan och leta fram min bok som ligger i någon flyttkartong. Jag har inte packat upp allt ännu. "Rom byggdes inte på en dag så att säga":-) (Jag är kass!)
Tänkte köpa en blomma till henne också, bara för att hon är så gullig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0