ett "waste of time and money- moment"

Suck, sitter på kontoret och knappar in mina sista uppgifter för dagen. Mitt besök på SÖS kändes ju som ett "waste of time and money- moment" ... Stressad som jag var fick jag ta en bulle vid medborgarplatsen för att hinna i tid ( till råga på allt var min doktor försenad) och det gick på 130 kr pga all trafik och alla 1000 rödljus på vägen.

Läkarbesöket gick på 300 kr för att bara få höra; "här behöver vi inte göra några pateologiska tester utan du ska få recept på en kräm som du ska använda i 6 veckors tid. Samt att du ska äta tabletter mot "svamp" som man kan få i munhålan tack vare krämen. Hör av dig om sex veckor om det inte blir bättre..."

Jag har under tre års tid haft en brännande känsla i tandköttet, som någon slags allergi, och det var anledningen till mitt besök. Inte att jag pressar käkarna som jag först trodde. Den här remissen har legat hos SÖS sedan december så jag kopplade fel:-)   Men hur som helst, det var en jävligt dyr upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0