Föräldrar på stan tar täten

Jag var ute och svirade igår tillsammans med mina tjejkompisar och det blev en långkörare på stan. Vi hamnade tillsist på "Whiteroom" där medelåldern ligger runt 20 år och jag kände mig som en "nattvandrande förälder" på stan. Det saknades bara en orange väst med reflexer och text på ryggen typ; "Föräldrar på stan tar täten":-)

Jag steg upp relativt tidigt för att "valla" Elvis och efter en livsåtergivande lång dusch så bestämde jag mig för att ta en promenad ner på stan och hämta min övergivna cykel. Som tur var stod den kvar!

Vi fortsatte ner till Djurgårdskajen och jag tog en kaffe på bryggan och Elvis fick hundmat serverat på en plastpåse. Undertiden som vi tittade på båtarna som passerade oss. Efter det så tog vi oss ner till T-centralen för jag måste boka om min tågbiljett till skåne. Jag glömde reservera plats för passagerare med djur. Orutinerat:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0