Jag blev intagen på min Hälsopedagog utbildning!

I dag fick jag ett riktigt bra besked; att jag har kommit in på min Hälsopedagogutbildning. Så nu ska jag börja plugga:-)
Man har ju sina dagar och just denna måndag var en sådan- "not that happy day" av flera anledningar. Bland annat så rinner min nuvarande anställning ut i tiden detta månadsslut och det är ju aldrig kul att inte veta vad man ska göra med sin tillvaro. Arbetsmarknaden suger ju ordentligt och då känns det skönt att istället bygga på mer kunskap än att jaga desperat efter halmstrån.

Helgen var fylld av olika aktiviteter; modellande i Kalmar och födelsedagsfester. Däremellan sov jag även mycket och självklart ägnade tid åt Elvis. Är man hundägare så så har man alltid häcken full. Jag sitter på kontoret, min sista måndag på Result Nordics AB. Jag har precis proppat i mig en kolhydratsbomb med "Pad Thai". Det är jätte gott (jag äter det sällan) men otroligt flottigt och basen består av nudlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0