Jag borde varit man istället

I går gjorde jag precis som jag hade lovat; tränade ett riktigt hårt pass på eftermiddagen efter jobb och möten. Det var riktigt skönt att köra skiten ur mig. Jag kände att jag hade en massa inkapslade aggressioner som behövde komma ut och då är hård träning en bra metod. I bland är jag rädd för att jag borde varit en man istället för kvinna...

 Det är inte så illa att jag "känner mig fångad i fel kropp" men jag har så mycket testo i kroppen. Som tur är har jag sluppit extra och grov behåring på kroppen samt basröst och jag tänder enbart på män. Men mitt temperament, förväntningar, mina intressen och behov är som en mans. 

Snart ska jag träna ett pass till. Jag jobbar över på lunchen för att kunna sticka i väg lite tidigare för att hinna med ett styrkepass. Vi ska ha personalfest i kväll och ska ses redan klockan fem på Josefinas. Dessutom ska jag hinna hem med Elvis innan jag ska iväg...

 Det hade ju varit trevligt att för en gångs skull  hinna med att fixa till mig lite. Det var ett tag sedan jag piffade till mig för att gå ut.  Det är nästan bara då jag gör modelljobb som jag är riktigt snygg och det är lite typiskt. Däremellan går jag mest runt i jeans,T-shirt och sneakers. Jag är en bekväm person som avskyr att gå i "high heels":-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0