Kolhydratsladdat

Vilket fantastiskt väder:-) Jag var tvungen att klara av några bankärenden innan jobbet så det blev ingen morgonträning i morse.

 Jag och Elvis ska hälsa på min pappa i Västerås i eftermiddag och det får bli en traditionell joggingrunda i mitt gamla löparspår. Jag tränade mycket löpning som ung och jag drabbas alltid av nostalgi då jag kommer "hem" och måste "tvångs springa":-) Mina gamla löpspår är faktiskt det enda (bortsett från min käre far så klart) som drar numera.

Jag ser fram emot då Elvis blir äldre så att han kan följa med ut i spåret. Om ett par månader är ha tillräckligt stor för det. Det var bland annat därför jag köpte en hund i mellanstorlek för att kunna motionera med honom men ändå att jag kan "gömma" honom under skrivbordet:-)

Jag vet inte varför men jag var så himla sugen på kanelbullar i morse så att det blev en vaniljbulle till frukost (kanelbullarna var slut) och i går kväll åt jag en stor tallrik med Oxfiépasta så jag har lite lagrad energi att motionera bort. Man kan säga att jag har "kolhydratsladdat"...  Något, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0