Kommit igång med träningen igen

Nu börjar jag "komma över" den första chocken av den stora omställningen som nybliven hundägare. Träningen blev helt och hållet lidande första veckan men nu har jag kommit igen. Jag tränade hela helgen samt både i går kväll och i morse.

Elvis har börjat kunna vara ensam nu kortare stunder och då kommer jag iväg till gymmet utan att han prompt måste ha hundvakt. Det är en befrielse.

Jag gjorde min plåtning för Aftonbladet i går och den gick bra. Bilderna publiceras i söndags bilagan inom en månad. Ni får hålla utkik:-)

 Jag hade ett möte med min bokare i går och hon sa att hon trodde att det låg många bokningar i pipelinen så det är bästa att hålla sig i form för kommande uppdrag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0