"Levande död"

Jag led av någon mystisk konflikt inom i går kväll (det gjorde ju inte saken bättre att det regnade hela dagen). En blandning av att vara jätte rastlös blandat med en "uppgivenhet". Man har ju sina dagar då man känner sig mer ensam än andra som single. Trots att jag världens mysigaste hund. Men det är ju tyvärr inte riktigt samma sak som att vara sambo med en man...

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte hänga på vad som helst bara för att jag drabbas av akut rastlöshet. Bättre då att "bita i kudden" och hålla sig passiv. Man måste ju tänka långsiktigt. Även om det suger emellanåt. 

Hursomhelst, av misstag råkade jag somna redan klockan nio- bara för att jag låg och gosade med Elvis. Självklart vaknade jag igen runt ett tiden på natten och kunde inte somna om. Jag låg och vände och vred på mig, skickade minst 5 förströelse sms (= onödiga) och låg och funderade på en massa saker som snurrar i huvudet just nu... Tror inte att jag somnade om förrän runt femtiden i morse och då klockan ringde åtta var jag som en "levande död". Men i kväll blir det fest med tjejgänget och det ser jag verkligen fram emot:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0