Livet är lustigt i bland

Väl på plats efter en lång och trevlig lunch i solen tillsammans med min gamle restaurangchef "Magnus Eriksson", som faller inom kategorin "kompisar från förr". Vi jobbade tillsammans under sommaren 2001 på "Bars & Stars", en sportbar ägd av hockeyproffsen Tommy Salo och Niklas Lidström, i Västerås- min uppväxtstad. Vi var ett stort och härligt gäng som drev runt denna- då extremt populära krog men som nu är nerlagd sedan länge...

Min behållning från denna period är de vänner jag fortfarande har kvar som t.ex. Magnus och vissa andra stjärnor... Jag och Magnus hade tappat kontakten tills jag för en vecka sedan fick ett mail från en fotograf som jag jobbar med i bland nere i Helsingborg (npp-photo.com); att det var någon som sökte mig med "ljus och lykta". Och det var Magnus som hade "googlat" mitt namn i samband med "modell" och hittade mig hos Micke Nordström (fotografen). Livet är bra lustigt i bland, man vet aldrig vad som händer då man vänder blad i "erfarenhetsbankens bok.":-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0