Telefonintervju

Jag joggade en timme i går kväll- på asfalt. Det gick ok men inte lika bra som det brukar göra? Kanske var det så att jag hade för lite vätska i systemet. Det kan med stor sannolikhet vara på det sättet...

 Kroppen består ju av mestadels vatten så det är ett vanligt symptom att man blir matt och yr vid uttorkning.(det snurrade till i huvudet vid ett tillfälle så att jag höll på att snubbla)

Jag och pappa grillade fläskkotletter till kvällsmat och åt sallad till. En riktig festmåltid i GI tecken:-) I eftermiddag blir det nog styrketräning kombinerat med konditionsträning.

 Jag gjorde precis en telefonintervju till en av mina utbildningar som jag har sökt. Jag tror att det gick riktigt bra! jag får reda på om jag blir antagen eller inte om ett par- tre veckor. Spännande:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0