Time to say goodbye

Det går sådär med min träning och kost just nu... Jag märker att jag är svajig med maten och äter lite för lite för det mesta för att sedan, som i dag, frossa i snabba kolhydrater. Not good at all! Särskilt då jag vet så mycket bättre. Nästa vecka tänker jag komma i gång med min träning igen och då faller nog bitarna på plats. Det brukar bli så för mig.

 Förutom sömnen så är träningen A & O för att jag ska må bra. Hellre muskler på kroppen och att man är fast än att vara en "mjuk smalis"... Skärpning "Mallan":-)

 Jag är trött och har jobbat övertid på kontoret. Det här är sista veckan på min anställning på Result Nordics. Jag ser fram emot en trevlig och avkopplande helg nu efter slutspurten samt en massa roddande med min lägenhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0