Christos Masters

I vanlig ordning så blev det en "morgonprommis" genom Hagaparken, Så jäkla skönt! Det är ju högsommar i dag:-)
Den rundan som vi promenerar är ca 40 min lång och det blir ju en hel del vardagsmotion om man slår ut det på en vecka. Med tanke på att vi även promenerar hem.

 I går eftermiddag fick jag av en slump ( vi krockade utanför ICA) det eminenta sällskapet av min gamle vän" "Christos Neo." Christos är en av Svergies mest profilerade festarrangörer och numera golftävlings arrangör med "Christos Masters". Christos Masters har även ynglat av sig en tidning som heter just Masters.

Jag fortsätter min kamp med att få ordning i min lägenhet. Det går med myrsteg framåt och jag har lite dåligt samvete över att det inte går snabbare. Det är helt enkelt inte min "bag" att hålla på med ordning och struktur. Jag skulle gärna påstå att det är det men då ljuger jag och det är aldrig bra. Att ljuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0