Tack vare Ajax Ultra

Jag åt en sen lunch i dag på grund av att jag hade en anställningsintervju mellan 12-13. Det blev den gamla klassikern "råkostsallad"  och det funkar alltid. Hittade även en kanelbulle i väskan som jag hade köpt i går och glömt bort som jag knaprade i mig som efterrätt. Det kanske inte låter så fräscht men den var faktiskt inte alls torr... 

Jag kom på att jag helt glömde bort att äta i går?! Jag förstår faktiskt inte hur jag lyckades med det?  Frukost åt jag förvisso men INGENTING efter det... Inte direkt förnuftigt av en självutnämnd "hälsoguru":-)

I dag ska jag hinna med gymmet. Jag är ganska trött och omotiverad men det hade ju varit toppen om jag hade lyckats masa mig dit. Jag känner mig extremt uttråkad för tillfället och en dos endorfiner hade nog varit på sin plats... Jag behöver bli peppad!

 Eller så kan jag göra som i amerikansk reklamfilm och köpa en flaska "revolutionerande rengöringsmedel" och förklara att tack vare denna produkt så har mitt liv tagit en helt annan vändning! ; " Tack vare Ajax ultra så mår jag mycket bättre och blivit mer komplett som kvinna"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0