... jag ser minst 5 år äldre ut än min fysiska ålder

Jag tycker att det känns som om det är måndag konstant? Åtminstone så känns det var gång som en "dejavue" då jag sitter här på kontoret och bloggar och berättar om min helg som har varit... Som ni märker är jag kass på att uppdatera bloggen på helgerna. Jag spenderar inte så mycket tid framför datorn då. Rätt naturligt om man sitter klistrad framför burken från måndag till fredag:-)

Jag hade en kanon lyckad fredag och jag hade dragit ihop hela kontorsgänget från min arbetsplats och vi började på Josefinas. Det är ju inte helt fel att sippa på champagne i solen i goda vänners lag. Jag som inte hade varit ute och rört på mig på länge gjorde stan ordentligt och kom hem på smått ostadiga ben på morgonkvisten. Men har man "krigat" i tolv timmar så medför det ju "konsekvenser".

Mitt Aftonbladet (söndagsbilagan) jobb kom ut i går och jag måste ju säga att bilderna inte var varken kul stylade eller bra tagna (fotograferade). Jag ser minst fem år äldre än min fysiska ålder. Men får man på sig en  "säckig tantklänning, fula skor och en osmickrande huvudbonad" så är det svårt att framställas till sin fördel. I synnerhet då fotografen är lika intresserad av sitt jobb som en fabrikskontrollant på ett löpande band... 

Jag hoppas och tror att mitt Tara späck kommer att bli mer meriterande... Tidningen kommer ut den 28:e maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0