världens starkaste "thai-grej"...

Det är hemskt då man inte kan komma till ro och somna... Då man ligger vaken timme efter timme och vrider och vänder på sig, medveten om att man snart måste stiga upp. Utan att överdriva tror jag att jag inte sov mer än tre timmar i natt? Nu för tiden kommer man inte undan utseendemässigt efter en sömnlös natt. Man ser genast ut som 35 +, istället för som det flesta dagar; " trettio någonting"... En riktigt bra dag kan jag tom hamna under trettiostrecket och får ofta höra gissningar som landar på 26 - 27 år men då försöker folk säkert bara ställa sig in, ha ha!

Vi åt thaibuffé till lunch och jag bet i världens starkaste "thai- grej" (?!). Jag trodde att munnen bokstavligen skulle BRINNA UPP! Jag var tvungen att stjälpa i mig tre stora glas med isvatten för att lindra eldsvådan i gommen. "Hans" rådde mig att äta annanas som är kallt och sött men det hjälpte inget vidare... Nu först, en halvtimme senare, är det lugnt. Det var det värsta jag har varit med om i "chilliväg", eller vad det nu var? Starkt var det i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0