vi är som två barn

Långhelgen närmar sig med stormsteg och jag ska faktiskt snart bege mig mot Solna. Jag ska nämligen hämta en Volvo C70 i gen för att den här gången ratta ner till Kalmar i morgon för att plåta baddräkter med en jätte duktig fotograf. 
Hon plåtade ett omslag med mig till tidningen LEVA för ett par år sedan och nu ska vi ta upp samarbetet åter igen fast på ett annat plan. Eller hur jag nu ska uttrycka mig? Hur som helst så ser jag i alla fall fram emot morgondagen men det ska bli tufft att köra så långt själv (90 mil tur & retur)...

Jag kom precis tillbaka till kontoret efter en lång lunch med "Emma" på Republik. Jag åt kycklingfilé med ris och marinerad fetaost och det var jätte gott! Dessutom håller de riktigt bra priser på lunchen, det är ju aldrig fel:-)

Jag är lite sliten sedan i går. Jag och Mr X var ute och åt på restaurang Tranan och kvällen blev rätt blöt. Det är inte helt ovanligt att det spårar ur då jag och han är i farten. Vi är som två barn som gör roliga saker tillsammans och där ingen av oss säger STOP. Talanglöst kan man ju tycka då vi båda närmar oss den gyllene medelåldern. Suck:-)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter jobbigt att åka själv...ta med mig i bakluckan vettja...är alllllddddeeeelllles ensam i stora Stockholm i ett par dagar...hihihi

2009-05-20 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0