"Den bästa träningen är den som blir av"

Vi har gjort studiebesök på olika friskvårdsanläggningar och redovisat dem i dag. Några tjejer besökte "Body Joy" som ligger ute på Värmdö och deras slogan är; "den bästa träningen är den som blir av", hur mer sannt kan det bli?

Nu ska jag möta upp några klasskompisar för att sätta i hop vår musik för det spinningpass som vi snart ska redovisa. Med andra ord så är jag inom kort en fullfjädrad spinninginstruktör;-)

Min bokare ringde från min agentur och bekräftade min plåtning för Tara på söndag. Vi ska göra ett sportmode reportage och det är bilder som kommer att vara perfekta för min portfolie. Det blir med andra ord lugnt på lördag.

Innan kvällens träningspass ska jag snabbt utbyta några ord med fotograf Francesco Valentino angående ett jobb. Francesco är en riktigt duktig modefotograf som jobbar med LA som plattform: http://www.francescovalentino.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0