E.I.S

I dag har jag gjort en spännande hälsoanalys hos Marléne Gustawsson på Optihälsa, Narvavägen 23 B. Metoden beskrivs här nedan och jag var väldigt fascinerad och tagen över hur precis maskinen uppfattade min hälsostatus.

Jag visste nämligen redan att jag har en muskelinflammation i höger axel, att mitt ena ben domnar bort emellanåt och just i dag hade jag gruvlig träningsvärk i ländryggen efter i går. Allt detta registrerade maskinen samt att jag fick en total scanning av min kropp, mina organ, blodomloppet, hormoner, BMI, hjärnans funktioner mm.

Jag rekommenderar detta varmt vidare och just nu har Marléne kampanj och behandlingen kostar 600 kr (1/2 priset mot annars). Ni kan även passa på att träffa Marléne och prata mer med henne på den årliga mässan "Allt för Hälsan" i Älvsjö.  Ring: 0705 945435, för tidsbokning och hälsa från mig;-)



Elektro Interstitium Scanning (E.I.S.) Ett analys och biofeedbacksystem som: Ger dig på  tre minuter  69 olika parametrar som visar hur dina organ fungerar .

Ger ett kraftfullt livsstilsprogramsprogram

Motiverar Dig till  förändringar

Ett livsstilsprogram som lägger stor vikt vid kost och näring

för både företag och privatpersoner.

E.I.S. är medicinskt godkänt enligt EU och används av läkare och terapeuter i Europa, USA och Kanada

Analysen tillsammans med konsultation tar ca en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0