jag gjorde en "Askungen"

Den här helgen har minst sagt varit mångfacitterad och den inleddes med en visit hos min pappa i min uppväxtstad Västerås. Fredagskvällen var inte särskilt "livad" och jag somnade tidigt i TV soffan. Dagen efter var mer aktiv och pappa, Elvis och jag tog en lång bensträckare Önstagryta runt. Jätte trevligt!

Väl hemma i Stockholm bar det av till SATS och vi körde ett magiskt armpass. Det var riktigt skönt att ta ut sig till max efter att ha "slappat" och ätit gott hos pappa. Kvällen kantades av glamour och jag blev bjuden av det gamla tennisesset Nils Holm på Stockholm Opens avslutningsfest på Café Opera. Eftersom jag skulle upp tidigt och plåtas för Tara (sportmode) så gjorde jag en "Askungen" och tog en taxi hem vid midnatt. Vad jag vet så tappade jag ingen glassko dock;-) Så tyvärr kommer det inte att komma en prins (tennisstjärna) på en vit häst och leta efter mig, suck!

Elvis fick följa med till Niklas Palmklints studio (Telefonplan) där stylist Bibi Persson tog emot oss. Hår och make gjorde duktiga Mia Högfeldt.  Bilderna för Tara blev kanon och jag ser fram emot att se det färdiga jobbet i januarinumret 2010.

Nu ska jag i väg och träna bröst mitt bröstpass:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0