Kan du lita på något som blöder och lever samtidigt?

Avslutar en mycket trevlig och varierad helg med inslag av både sociala-, träning och kreativa aktiviteter. Dessutom har flera intressanta öppningar yrkesmässigt uppdagat sig och det positiva flow som infann sig i början av dennna vecka verkar hålla i sig. Finns det någon "flow-meterolog" som kan urskönja vad som komma skall? Horoskop är inte rilktigt min grej, känns alltför tillförlitligt med astreonomer att göra till någon form av "mentor/ledstjärna"...

 Kom nyss hem från gymmet efter ett hårt armpass. Det är lustigt, jag lär mig aldrig, Kände mig lite trött och hängig trots att jag inte varit ute och festat i går kväll. Inte för att det hör till vanligheten att jag gör det, i fredags kan jag betrakta som ett undantag.  Då blev det rätt många glas vin och huvudet var inte riktigt på plats i lördags morse.
Hursomhelst, efter att ha konfronterats med att det är "den veckan i månaden"; M.E.N.S. så avpoliterades alla frågetecken omdelbart. Komiskt, jag har haft mens i 25 år och har fortfarande noll koll? Lite lustigt faktiskt...

Passet gick bra i lallafall och jag sa till min träningspolare Alex; " hur kan du lita på något som lever och blöder samtidigt?", det är inte jag som har kommit på det citatet, men det är en kul frågeställning. Han skrattade och refererade till någon Tv serie som han hade fått samma citat levererat i från. Kommer inte i håg alls vilken? Men men...

Nu ska jag laga en kycklingsoppa a´la Malin och varva ner med lite anatomilära:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0