Malins GI kycklingrätt

Jag har bjudit Alex och Cathrin på middag i kväll och vi avnjöt en riktigt god GI måltid i hälsans tecken. Alex är alltid så himla gullig och bjuder mig ofta på fika och luncher och det är trevligt att få bjuda tillbaka i bland.

Vi körde ett hårt benprogram (det kommer inte att bli en "picknick" att köra två spinningpass efter varandra i morgonbitti i skolan)och åkte efter det direkt hem till mig och åt.
Vi hade en väldigt trevlig kväll och jag slogs av hur mysigt det faktiskt är att ha middag hemma.-)


Malins GI kycklingrätt


*Currykryddad kycklingfilé stekt i teflonpanna

*råris eller matvete

*kokta rotsaker

*sås på mini créme fraiché och thaisås som serveras kyld

*omelett som placeras på toppen av rätten

Kommentarer
Postat av: Alexander

Riktigt bra lagat!

2009-10-22 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0