spikmatta- världens bästa sömnmedel

Min mage står på fyra hörn! Jag och min brorsa körde ner till skåne i dag för att fira min mammas sextioårsdag.
Vi åt födelsedagsmiddag på "Lottas krog" i Ystad och det var mumsigt och trevligt. Känner mig som en michellingubbe efter allt jag har stoppat i mig under dagen samt att man har suttit stilla i bilen i ca 7 timmar. Jeansen stramar och det blir defenitivt en tur i joggingspåret i morgon... Och på lördag med!

Funderar på att investera i en spikmatta; dels för att det är bra för blodcirkulationen samt att det frisätter oxytycin som är "lugn och ro" hormon. Med andra ord så är det perfekt att ligga på spikmatta innan man ska sova på kvällen... Mamma säger att det är "världens bästa sömnmedel". Värt att testa;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0