"Det låter som filmen Ghost"

Jag har hade en diskussion med någon som står mig väldigt nära i går som jag oavsiktligt hade sårat. Jag är inte den kanske mest smidiga alla tillfällen? Men det är lätt att trampa någon på tårna om man inte känner till "minorna"...

Hursomhelst, vi hade ett långt och bra samtal som slutade i en ömsesidig förståelse. Då är konflikter utvecklande- då de resulterar i förståelse. Jag kände att jag ville göra något för att kompensera min klumpighet och köpte en present. Jag skickade ett mess och förberedde min vän på att det låg en present och väntade...

"- Ge mig en ledtråd!", fick jag tillbaka. "Ok, känslor, lera och reaktioner", var mitt svar. "Det låter som filmen Ghost", det var faktiskt rätt kvicktänkt och kul tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0