Melankoli

I dag har jag en melankolisk dag. Konstigt att man kan kastas mellan så olika känslotillstånd från den ena dagen till den andra? I går kände jag mig vid rätt gott mod och i dag tvärt om, en massa motstridiga känslor rusar i maggropen. Och ingen av de stannar upp tillräckligt länge för att jag ska kunna göra en sann utvärdering. Små fragment av olika människor, händelser och situationer. Typiskt.

Såna dagar är hjärnan min sämsta vän och jag måste intala mig att det bara är mitt psyke som spelar mig ett spratt. Min situation skiljer sig inte nämnvärt i dag från i går. Jag är lite utav en "kontroll person" och då jag känner att jag inte riktigt bemästrar min tillvaro så tycker jag att det är ruskigt otillfredställande. Antar att jag inte är ensam om dessa känslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0