Middag på Jacobs

Jag höll på att få krupp i dag då vi slutade sista lektionen klockan ett redan men det tog mig hela fyra timmar att komma hem. Bussen från Lillsved avgick inte förrän 14.21 och sedan var det en resa hem med bussbyte i Hemmesta och sedan grön linje från slussen för att sedan byta till nästa buss vid Odenplan. Det tar sin lilla tid som ni förstår. Jag var skit sur då jag väl kom hem och tyckte att jag hade slängt bort en massa tid åt helskotta.

I kväll ska jag äta middag på restaurang Jacobs på Riddargatan med Ola Ahlvarsson  (nöjesguiden, Spray, Passagen och Result Nordics AB) och company. Det ska bli mycket trevligt som en avrundning på denna vecka. Alltid lika trevligt att träffa Ola som är en av mina bästa vänner. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll och helg...

Ps. Elvis åt precis upp min ena sko:-(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0