Vi kör hårt på Lillsved!

Jag kom hem precis efter att ha rastat Elvis i hundrastgården, precis bakom Solna hallen (där finns en enorm hundrastplats) och han har lekt sig trött med pudeln "Eliott". Pudlar är ju lite snabbare än Staffar, som mer "brottas" då de leker och vars styrka är en muskelös kropp och en envishet som heter duga. De ger aldrig upp!

Mitt jobb som jag gjorde för Svensk Damtidning (för ca 1 månad sedan) är ute nu i butik; "Med säker stil", heter späcket. Det är kanske inte det bästa jobbet jag har gjort men det blev åtminstone ok. Jag var nyss hemkommen från Spanien då och lite "semester rund". Det syns framförallt i ansiktet men även på lår och stuss.

Det är skönt att det redan är onsdag:-) Veckan startade trögt och jag tycker att det är jobbigt att pendla ut till Lillsved dagligen som vi externatare tvingas göra. Som tur är utbildningen såpass givande att det känns värt mödan men trots det blir jag trött. Då väckarklockan ringer tidig morgon (05.30) har jag en nära döden upplevelse. Och på kvällen är jag helt SLUT!

I dag har vi varit kreativa och visualiserat vad "Hälsa" är för oss och ni kan döma ut i från den bild jag kommer att publicera strax efter detta inlägg. Dessutom har vi kört hårt med löptester, teknik mm samt Amanda lär oss Bicram Yoga (ska tränas i 42 grader värme och fungera som både detox och blodförtunnande, muskeluppbyggande, smidighet) och det var både krävande muskelärt och stretchande. Min balans och smidighet är ju inte den bästa men jag har helt klart potential att bli bättre (det har vi ALLA) även om jag inte direkt kommer att avancera till Akrobat;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0